niedziela, 13 maja 2012

No. 12

Już miałam zrobić przerwę od pokazów, popisać o modzie bardziej codziennej, o trendach ulicznych, o nowościach w sklepie, no o czymkolwiek...tak chociaż jeden post...aż tu spadły na mnie jak grom z jasnego nieba dwa pokazy...opierałam się im kilka dni...ale gdy tylko ujrzałam pojedyncze projekty, moja wstrzemięźliwość poszła zakopać się pod ziemię... I tym oto sposobem ten post poświęcam absolutnie świetnej kolekcji Teresy Rosati i kolekcji Macieja Zienia (jesień/zima 2012/13).
Jak tu nie kochać mody, kiedy ludzie tworzą tak piękne kreacje?
Pokaz Teresy Rostai zatytułowany "Her Shine" kipi kobiecością. Te piękne tkaniny (niektóre nawet błyszczące), stonowane kolory (choć nie do końca), do tego baskinki i plisowania - coś pięknego! Projekty Pani Rosati są seksowne i glamour, są wręcz idealne by znaleźć się w mojej szafie :)






































(źródło: koktajl.fakt.pl)


W celu dalszej lektury i podziwiania kolekcji odsyłam na stronę http://koktajl.fakt.pl/Kolekcja-Teresy-Rosati-Her-Shine-2012-2013-,galeria,4095,1.html :)



Po rozkochaniu Was ( lub też zanudzeniu, no bo ile można o tych pokazach... ;D) w kolekcji Teresy Rosati nadszedł czas na lekkie ochłodzenie Waszych "modowych" emocji :) Ostatnia kolekcja Macieja Zienia spotkała się z wieloma słowami ostrej krytyki (głównie ze strony internautów, ale mniejsza o to). Przyznaję...kolekcja nie wprowadza niczego nowego do polskiego świata mody, nie cechuje się oryginalnością, czy też krzykliwością, ale szczerze mówiąc dla mnie nie jest najgorsza. Jest codzienna, tzn. taka, że w każdej chwili mogę zdjąć te ubrania z wieszaka ubrać bo pasują każdej kobiecie, każdego zwykłego dnia (zwłaszcza, że nie jestem uosobieniem ekstrawagancji). Tylko nie rozumiem skąd tyle krytyki ze strony Polek (typu, że projektantowi brak kreatywności żeby stworzyć coś oryginalnego) skoro ja na ulicach widuję panie ubrane najzwyczajniej jak tylko się da. Ja rozumiem, że nie każda kobieta jest fanatyczką mody, ale część deklaruje się, że jest - pytanie tylko gdzie te Panie są, bo ja ich nie widuję - a zaznaczę, że jestem z dużego miasta :) Podsumowując stwierdzam, że te ubrania w porównaniu do codziennych strojów Polek to czysta awangarda, a kolekcja (jak dla mnie) przyjemna dla oka :)


 (źródło: koktajl.fakt.pl)

 
W celu dalszej lektury i podziwiania kolekcji odsyłam na stronę: http://koktajl.fakt.pl/Kolekcja-Macieja-Zienia-jesien-zima-2012-13-,galeria,4058,2.html.



1 komentarz:

  1. stylowo, pięknie i cudownie!;).
    Po każdym zdjęciu prosiłam o kolejne<3.
    Genialne;)).
    Zapraszam, lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń