niedziela, 27 maja 2012

No. 14

Mówią, że kobieta zmienną jest, no i oczywiście mają rację - a już na pewno w moim przypadku. Tyle się opierałam, obiecywałam sobie nie ulec tej modzie, zarzekałam się, że kiedykolwiek jeszcze kupię coś w kwiatki (bo w końcu jedne buty, spinki do włosów i chyba spódniczka to wystarczający kwietnik w domu...) i co ostatnio kupiłam? No nie zgadniecie... Spódniczkę w kwiatki! Ale na swoje usprawiedliwienie mam to, iż nie jest to typowa kwiecista spódniczka. Urzekł mnie jej krój, jej zwiewność, delikatne guziczki, kolorystyka no i oczywiście te kwiatki (wyglądające jak bym sama pozbierała kilka z łąki i przykleiła do siebie ;D). No dobra, dla Was to może jednak jest to typowa spódniczka, ale wierzcie mi, że dla mnie jest wspaniała! :)



(źródło: http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/bershkapl/pl) 



A co do niej noszę? Cóż...miała być brzoskwiniowa bluzka, ale że Doux Chaton lubi koronkę, to oczywiście bluzeczka musiała mieć przynajmniej jakieś wstawki i tym sposobem w moje ręce wpadła oto kremowa bluzeczka z koronką na ramionach :) Jeżeli chodzi o buty to tu się nie wysiliłam, zeszłosezonowe brązowe koturny uznałam za idealny dodatek. Zestaw ten zdążyłam już wypróbować podczas ostatnich upałów i śmiało mogą powiedzieć, że jestem gotowa na lato :)



(źródło: http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/bershkapl/pl)






















 Ze względu na to, iż moje buty kupione już były jakiś czas temu i nie mogę zlokalizować żadnego ich zdjęcia, prezentuję wam buty Prima Moda, które są łudząco podobne do moich :)



(źródło: http://idolo.pl/moda/brazowe,sandaly,na,koturnie,prima,moda,wiosna,lato,2012,g,5944,21.html)

Wy też macie tak zmienne upodobania? ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz